Saturday, January 30, 2016

कवि अश्रफ फयादको मृत्युदण्डको विरोधमा लेखिएको कविता ।



कवि अश्रफ फयादको मृत्युदण्डको विरोधमा लेखिएको कविता ।

जो जन्मिएन

सुवास खनाल

कसरी हत्या गर्न सक्छौ तिमी मेरो ?
जो जन्मिएन शारीरिक स्वरुपमा मात्र

जलाऊ मेरो जिउँदो शरीर

गिँड मेरो टाउको 
छेड नशाहरु र लगाऊ करेन्ट
म मर्ने छैन

तिमीलाई मेरो शरीर पहाडभन्दा बलियो लागिरहेको छ 

तिमीलाई मेरो शिर आकाशभन्दा उचो लागिरहेको छ
सोचिरहेछौ मेरो पाइतालाले नै सिङ्गो पृथ्वी डग्मगाइरहेछ 

यो सब भ्रम हो भ्रम


जसको समाप्तिको निम्ति तिमी 

सबैभन्दा धारिलो हतियार तयार गरिरहेछौ
ऊ छ कपासभन्दा नरम

जहाँ तिमी मलाई देखिरहेछौ

छैन म त्यहाँ
तिमी सम्झिरहेछौ कैद गरेको मलाई 
म झन् स्वतन्त्र भइरहेछु 
मेरो बहानामा 
बरु कैद गरेका छौ संसारलाई मेरो बारे सोच्न 

म जन्मिन चाहेको हो अगणित मष्तिष्कमा

जहाँ म जन्मिसकेको छु
म जन्मिन चाहेको हो मान्छेका मनहरुमा
त्यहाँ म हुर्किरहेको छु  

तिमी थुक्न सक्छौ

बरु उज्यालोतिर फर्किएर
म तिनै किरणहरुमा डुल्न चाहिरहेको हुँ

तिमी धेरै चिन्तित छौ  उसँग ,जो जन्मिएन

जो जन्मियो , उससँग त 
तिमी आफैँ सुरक्षित छैनौ ।


सम्झनाका पलहरूमा गणेश सर ।

 सम्झनाका पलहरूमा गणेश सर । सुवास खनाल साहित्यकार गणेश कुमार पौडेललाई मैले चिनेको बखत म कविता लेख्ने भइसकेको थिइनँ । छतिवनको गरगरेमा ग्रामीण...

Search This Blog