Thursday, September 23, 2010

POEM :CITY OF STAR

ताराहरूको सहर

सुवास खनाल

बर्खास्त
बादशाहको भग्नावशेष दरबार
त्यो नजिक आकाश छोेऊ“झै“
उभिरहेको क्रान्तिकारी नेताको आवासगृह
आवासगृहअघि आ“सुको मोलमलाई
र पसिनाको किनबेचभmेलिरहेका
सर्वसाधारण
सहरको एक कुनोमा
साम्यवादको वकालत गर्ने
कम्युनिष्ट पार्टीको
भर्खरै खरिद भएको कार्यालय–रातो ब¨ला
नारा जुलुस गरिरहेका
एकझुण्ड नागरिक अगुवाहरू
सहरमा तानाशाह
चाहिरहेका
डेमोक्रेट्हरू
मैले कसको पक्ष लिऊ“?
म कसको कविता लेखू“?

मस“ग तिमीस“ग
अभ्यस्त
बाह्रमासे सपनाहरू
बाहेक अरु केही छैनन्


रिग“टा लाग्दा
अखबारका हेडलाइनहरू
पढेपछि
म कतिपटक
तिम्रो नाम नलिएसम्म
अचेत बर्बराउने गरेको छु

टेलिभिजन स्क्रिनमा
मिस वल्र्डहरूको
छ्याकटे अनुहार
र नग्न रूप देखेपछि

तिम्रो
सौम्य अनुहार र
सभ्य आचरण
माथि
बादल ढाकिएको ठान्छु


एस्ट्रेमा निभाउन बा“की
चुरोटको ठुटोस“ग
जीवन अनुवाद भएपछि
धैरैपटक
निराश पनि भए“ हु“ला
र पनि जोसैजोसमा
रहरहरूको पहाड चढेको छु


आकाशबाट खस्दै गरेको
एउटा तारा टिपेर
तिम्रै चुल्ठोमा सिउरिदिन पाए
यस धर्तीमै ताराहरूको सहर पस्थे“ म

यही सहरलाई
ताराहरुको आकाश बनाउ“थे

आज मस“ग
एउटा कुरूप सहर
ज्यानमारा समयको
का“ध चढेर हि“डिरहेछ

त्यहीसहरमा
अभिशप्त
बा“चिरहेछुु म ।

छतिवन ः८

No comments:

Post a Comment

सम्झनाका पलहरूमा गणेश सर ।

 सम्झनाका पलहरूमा गणेश सर । सुवास खनाल साहित्यकार गणेश कुमार पौडेललाई मैले चिनेको बखत म कविता लेख्ने भइसकेको थिइनँ । छतिवनको गरगरेमा ग्रामीण...

Search This Blog