Saturday, September 23, 2017

तर्कहरू

 तर्कहरू 

सुवास खनाल


जब जन्मिए तर्कहरू 
नाश भए शाश्वत सत्यहरू

तपाईलाई लागिरहेको सत्य 
मेरो सत्य नहुन सक्छ 
तपाईँले देखिरहेको सौन्दर्य 
म सर्वाधिक भ्रम मानिरहेको हुनसक्छु
तपाईं हाँसिरहेको क्षण 
अर्को कोही रोइरहेको हुनसक्छ 
तपाईँले स्वतन्त्रता खोजिरहँदा 
म सीमाहरूको परिकल्पनामा हुनसक्छु 

 सापेक्षिक हुन्छन् रहरहरू 
सापेक्षिक हुन्छन् तर्कहरू 

महाशय 
म शालिकहरूको आँखाबाट पनि आँसु खसिरहेको देख्न सक्छु 
महाशय 
म आँसु खरिदबिक्रीको वाचाल भाषा पनि बुझ्न सक्छु 

तर्कहरू तर्कहरूका लागि मात्र केही होइनन् 
तर्कहरू जीवनसँग गाँसिन्छन् र तर्क बन्छन् 

सोच्ने गर्छु 
तर्कैतर्कका लामहरूबीच 
उभिएर एकनाशले 
तर्कहरूकै कारण मैले बाँच्नु छ ।

सम्झनाका पलहरूमा गणेश सर ।

 सम्झनाका पलहरूमा गणेश सर । सुवास खनाल साहित्यकार गणेश कुमार पौडेललाई मैले चिनेको बखत म कविता लेख्ने भइसकेको थिइनँ । छतिवनको गरगरेमा ग्रामीण...

Search This Blog